Bicara kalam...

Wahai Muhammad!Kobarkanlah semangat para mukmin untuk berperang. Jika ada 20 orang yang sabar di antara kamu, nescaya mereka dapat mengalahkan 200 orang musuh. Dan jika ada 100 orang yang sabar di antara kamu, nescaya mereka dapat mengalahkan 1000 orang kafir, kerana orang-orang kafir itu adalah kaum yang tidak mengerti. Al-Anfal:65

My Photo
Name:
Location: Shah Alam, Selangor, Malaysia

Dilahirkan di Pasir Mas, Kelantan, menamatkan ijazah sarjana muda di Saitama University dan ijazah sarjana di Shibaura Institute of Technology dalam Kejuruteraan Mekanikal. Bertugas sebagai pensyarah Fakulti Kejuruteraan Mekanikal, UiTM Shah Alam. Sebarang ambilan dari blog ini, diharap dengan kebenaran. Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku, dan matiku hanya untuk Allah, tuhan semesta alam.

Friday, July 27, 2007

Dumbledore's Army

Terbayangkan Albus Dumbledore disoal dan disiksa oleh Death Eaters. Dengan gambaran serpents pada dinding interrogation room balai polis Dang Wangi. 8 jam waktu siksaan dengan cruciatus curse dan Nagini berlingkar di penjuru, but the great Albus Dumbledore will never give up. The Dumbledore's Army will always support behind all scenes.

Bellatrix Lestrange keep calling asking whether the interrogation have any progress, but they will never ever get the point. Lord Voldemort will lose his power.

First round, Raja P**** ... oops, Albus Dumbledore win. Second round, will Albus Dumbledore win? Or will he die because of his loyal Severus Snape? Times will tell.

Menanti kewujudan seorang Harry Potter untuk menentang Lord Voldemort and his Death Eaters. Albus Dumbledore has started the war, we need an army!

** Mungkin anda tidak memahami entri kali ini. Sekiranya anda memahami erti sebaliknya, you're most welcome to join the DA.


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home